Здравейте.Имам проблем с радиатора на парното ако може помоглете.Значи проблема е такъв колата си загрява нормално до окло 90град. маркучите входящия и изходящия към радиатора са горещи а не духа топло дъха хладък въздух.Разгобих го и като го барам е горещ а от горната най голямата клапа излиза смесен въздух топъл и студен,ако някой има идея от какво може да е моля помагайте.Колата е алфа 145 1.3 боксер.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Проблем с парното 145 1.3
Collapse
X
-
проблем с парното
Да колега отваря си или поне така изглегда жилото се движе добре и в двете посоки,и механизма също се движи добре,първо това проверих.Дали има някаква външна клапа от която зависи как ще духа,понеже като си мушна ръката към радиаторчето,от ляво и дясно духа топло а по средата си е студено.
Comment
-
Първоначално публикувано от mitaka721 Покажи съобщениеДа колега отваря си или поне така изглегда жилото се движе добре и в двете посоки,и механизма също се движи добре,първо това проверих.Дали има някаква външна клапа от която зависи как ще духа,понеже като си мушна ръката към радиаторчето,от ляво и дясно духа топло а по средата си е студено.Arena Coast Customs
Comment
-
Първоначално публикувано от phoenix Покажи съобщениеСори за спама, ама ако си го сменил и старото е наистина повредено, може ли да го получа за едни проби?
---------- Post added at 21:10 ---------- Previous post was at 21:07 ----------
днес гледах една схема на парното,та там видях 4е има една клапа която пуска студен или топъл въздух,та като я рзмърдах малко с коп4ето за топло и студено взе да духа мако по топло,ве4е взех да се съмнявам дали е от радиатор4ето.а и температурата на антифриза е 80град.дали е нормално това в градски условия?Last edited by mitaka721; d.m.y г., 21:14.
Comment
-
Нормално си е температурата да е такава. Абе ако нямаш теч в краката на шофьора от към средната конзола или каквато и да е липса на антифриз, значи не е от радиаторчето.СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
сегашната: Алфа Ромео 1.9 JTDm 150 кончета под капака
Comment
-
Провери си и крана на парното. Тия кранчета имат неприятното свойство да се чупят по най-разнообразни начини.
На мен ми се е случвало вътрешната част да се счупи, регулирането си работи на пръв поглед, а се оказва че вътре не се случва нищо.Alfa Romeo 145 1.9 JTD
Comment
-
Първоначално публикувано от Max Покажи съобщениеПровери си и крана на парното. Тия кранчета имат неприятното свойство да се чупят по най-разнообразни начини.
На мен ми се е случвало вътрешната част да се счупи, регулирането си работи на пръв поглед, а се оказва че вътре не се случва нищо.
Comment
-
Първоначално публикувано от Max Покажи съобщениеПровери си и крана на парното. Тия кранчета имат неприятното свойство да се чупят по най-разнообразни начини.
На мен ми се е случвало вътрешната част да се счупи, регулирането си работи на пръв поглед, а се оказва че вътре не се случва нищо.
по принцип изходящата ртъба е малко по студена от входящата и при палене сутрин се 4увам малко булбици в радиатора,направо незнам
Comment
-
Първоначално публикувано от mitaka721 Покажи съобщениетоваозна4ава ли 4е трявбва да свалям пак вси4ко
по принцип изходящата ртъба е малко по студена от входящата и при палене сутрин се 4увам малко булбици в радиатора,направо незнам
Comment
-
Първоначално публикувано от soldier Покажи съобщениеКранчето се намира на лесно място - при мен се свалят две от декоративните пластмаси в краката на шофьора. Самото кранче е на 2 болта и маркуча, който влиза към него. Приготваш си един лиген, защото ще изтечат около 2-3л антифриз.
Comment
-
първо си обезвъздуши системата щом има бълбукане значи има въздух в парното и сега някои ще каже че тя сама се обезвъздушава което е така но тръбата за обезвъздушаване е с много малък отвор и без проблем ноже да е запушена аз имах същия проблем и напразно си сменях водната помпа и термостата и накрая видях че тоя маркуч е запушен
Comment
Comment