Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с парното 145 1.3

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с парното 145 1.3

    Здравейте.Имам проблем с радиатора на парното ако може помоглете.Значи проблема е такъв колата си загрява нормално до окло 90град. маркучите входящия и изходящия към радиатора са горещи а не духа топло дъха хладък въздух.Разгобих го и като го барам е горещ а от горната най голямата клапа излиза смесен въздух топъл и студен,ако някой има идея от какво може да е моля помагайте.Колата е алфа 145 1.3 боксер.

  • #2
    Колега а като си я разглобил сети ли се да погледнеш да не е заяло нещо по механизма,които ти отваря кранчето на топлото,демек провери като въртиш първата врътка дето е за топло/студено-жилото дали ти отваря кранчето.
    sigpicALFA ROMEO 1.4 BOXER

    Comment


    • #3
      проблем с парното

      Да колега отваря си или поне така изглегда жилото се движе добре и в двете посоки,и механизма също се движи добре,първо това проверих.Дали има някаква външна клапа от която зависи как ще духа,понеже като си мушна ръката към радиаторчето,от ляво и дясно духа топло а по средата си е студено.

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от mitaka721 Покажи съобщение
        Да колега отваря си или поне така изглегда жилото се движе добре и в двете посоки,и механизма също се движи добре,първо това проверих.Дали има някаква външна клапа от която зависи как ще духа,понеже като си мушна ръката към радиаторчето,от ляво и дясно духа топло а по средата си е студено.
        Предполагам запушване, което значи по-малък дебит гореща вода и съответно лош топлообмен. Все пак провери всичко по инсталацията, преди да сменяш.
        Arena Coast Customs

        Comment


        • #5
          единственната външна клапа е тази от страната на пасажера но тя при отворено положение смуче въздух от вън,и обратното при затворено-от купето и се оправлява с лостчето което е под ключа за степените на вентилатора
          sigpicALFA ROMEO 1.4 BOXER

          Comment


          • #6
            Благодаря колеги мисля да го сменя радиаторчето вече си го поръчах,пак да видем какво ще стане.

            Comment


            • #7
              Сори за спама, ама ако си го сменил и старото е наистина повредено, може ли да го получа за едни проби?
              СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
              сегашната: Алфа Ромео 1.9 JTDm 150 кончета под капака

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от phoenix Покажи съобщение
                Сори за спама, ама ако си го сменил и старото е наистина повредено, може ли да го получа за едни проби?
                още не съм го сменил,понеже май трябва да разглобя половината кола

                ---------- Post added at 21:10 ---------- Previous post was at 21:07 ----------

                днес гледах една схема на парното,та там видях 4е има една клапа която пуска студен или топъл въздух,та като я рзмърдах малко с коп4ето за топло и студено взе да духа мако по топло,ве4е взех да се съмнявам дали е от радиатор4ето.а и температурата на антифриза е 80град.дали е нормално това в градски условия?
                Last edited by mitaka721; d.m.y г., 21:14.

                Comment


                • #9
                  Нормално си е температурата да е такава. Абе ако нямаш теч в краката на шофьора от към средната конзола или каквато и да е липса на антифриз, значи не е от радиаторчето.
                  СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                  сегашната: Алфа Ромео 1.9 JTDm 150 кончета под капака

                  Comment


                  • #10
                    Провери си и крана на парното. Тия кранчета имат неприятното свойство да се чупят по най-разнообразни начини.
                    На мен ми се е случвало вътрешната част да се счупи, регулирането си работи на пръв поглед, а се оказва че вътре не се случва нищо.
                    Alfa Romeo 145 1.9 JTD

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Max Покажи съобщение
                      Провери си и крана на парното. Тия кранчета имат неприятното свойство да се чупят по най-разнообразни начини.
                      На мен ми се е случвало вътрешната част да се счупи, регулирането си работи на пръв поглед, а се оказва че вътре не се случва нищо.
                      Мойто фабричното беше по същия начин. Явно е често срещано.

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Max Покажи съобщение
                        Провери си и крана на парното. Тия кранчета имат неприятното свойство да се чупят по най-разнообразни начини.
                        На мен ми се е случвало вътрешната част да се счупи, регулирането си работи на пръв поглед, а се оказва че вътре не се случва нищо.
                        товаозна4ава ли 4е трявбва да свалям пак вси4ко
                        по принцип изходящата ртъба е малко по студена от входящата и при палене сутрин се 4увам малко булбици в радиатора,направо незнам

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от mitaka721 Покажи съобщение
                          товаозна4ава ли 4е трявбва да свалям пак вси4ко
                          по принцип изходящата ртъба е малко по студена от входящата и при палене сутрин се 4увам малко булбици в радиатора,направо незнам
                          Кранчето се намира на лесно място - при мен се свалят две от декоративните пластмаси в краката на шофьора. Самото кранче е на 2 болта и маркуча, който влиза към него. Приготваш си един лиген, защото ще изтечат около 2-3л антифриз.

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от soldier Покажи съобщение
                            Кранчето се намира на лесно място - при мен се свалят две от декоративните пластмаси в краката на шофьора. Самото кранче е на 2 болта и маркуча, който влиза към него. Приготваш си един лиген, защото ще изтечат около 2-3л антифриз.
                            Благодаря колега така ще опитам първо,та да видим кво ще стане.

                            Comment


                            • #15
                              първо си обезвъздуши системата щом има бълбукане значи има въздух в парното и сега някои ще каже че тя сама се обезвъздушава което е така но тръбата за обезвъздушаване е с много малък отвор и без проблем ноже да е запушена аз имах същия проблем и напразно си сменях водната помпа и термостата и накрая видях че тоя маркуч е запушен

                              Comment

                              Working...
                              X